Статистика |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Главная » Маркетинг
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг»/Уклад.М.Г.Гребньов.
|
- Описание:
-
1. ТИПОВА ПРОГРАМА НОРМАТИВНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА» .
1.1. ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ТА РОЗРАХУНОК НАВЧАЛЬНОГО ЧАСУ 1.2. ПРОГРАМНИЙ МАТЕРІАЛ ЗА ОКРЕМИМИ ТЕМАМИ 2. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ 2.1. МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ З ВИВЧЕННЯ ОКРЕМИХ ТЕМ ДИСЦИПЛІНИ Тема 1. Товари та послуги в маркетинговій діяльності Тема 2. Ціна та якість товару Тема 3. Конкурентоспроможність товару та її показники Тема 4. Ринок товарів і послуг Тема 5. Формування попиту на ринку окремого товару Тема 6. Цільовий ринок товару та методика його вибору Тема 7. Товарна політика підприємств Тема 8. Життєвий цикл товару на ринку Тема 9. Планування нової продукції та розробка товару Тема 10. Товарні марки та упаковка Література
|
- Описание:
-
Вступ
1. Типова програма нормативної навчальної дисципліни «Маркетинг» 2. Навчально-методичне забезпечення дисципліни 3. Плани практичних занять 4. Контрольні задачі та завдання до всіх розділів 5. Словник термінів 6. Рекомендована література
|
- Описание:
-
1. Типова програма навчальної дисципліни «Маркетинг у банку»
2. Навчально-методичне забезпечення дисципліни 2.1. Методичні рекомендації до вивчення тем дисципліни (опорний конспект лекцій) Тема 1. Маркетинг та його специфіка у банківській сфері Тема 2. Банківський ринок, його сегментація, дослідження та аналіз Тема 3. Маркетингова стратегія комерційного банку Тема 4. Товарна політика комерційного банку та ціноутворення на банківські продукти Тема 5. Продаж (збут) банківських продуктів Тема 6. Комунікації у просуванні банківських продуктів на ринок Тема 7. Організація і контроль у банківському маркетингу 2.2. Навчальні завдання та завдання для перевірки знань 2.3. Завдання для самоконтролю 3. Критерії оцінювання знань підсумкового контролю Рекомендована література Додатки
|
- Описание:
-
ОТКРЫТИЕ МАРКЕТИНГА
Вступительная статья Это
что - ирония? Отнюдь. В таком случае - авторская некомпетентность: о
маркетинге известно давным-давно. Памятливые читатели могут напомнить,
что еще в 1974 г. издательство «Прогресс» выпустило большой переводной
сборник «Маркетинг», что и потом выходили книги советских и зарубежных
авторов, посвященные этой теме. Разумеется, автору известно, что и
книги издавались, и читатели у них были. Но хочется вместо объяснений
«столкнуть» два названия, которые разделяют шесть лет: «В паутине
маркетин¬га» (1982) и «Формула успеха: маркетинг» (1988). Вряд ли здесь
нужны комментарии. И может быть, теперь станет понятным именно
буквальный смысл названия этой вступительной статьи.
|
|
|
Календарь |
---|
« Май 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|