Chapter I. COMPANY Unit 1. Types of Organisations Chapter II. BUSINESS ETIQUETTE Unit 1. Office Manners Chapter III. BUSINESS CONTACTS Unit 1. Making Contacts Unit 2.Telephone Unit 3. Negotiations (Business Talks) Chapter IV. CORRESPONDENCE Unit 1. Letters Unit 2. Telexes, Telegrams, Telefaxes Chapter V. DOCUMENTS Unit 1. Contracts
Chapter I. COMPANY Unit 1. Types of Organisations Chapter II. BUSINESS ETIQUETTE Unit 1. Office Manners Chapter III. BUSINESS CONTACTS Unit 1. Making Contacts Unit 2.Telephone Unit 3. Negotiations (Business Talks) Chapter IV. CORRESPONDENCE Unit 1. Letters Unit 2. Telexes, Telegrams, Telefaxes Chapter V. DOCUMENTS Unit 1. Contracts
Unit 1. UNDERSTANDING MARKETING Text A. What is Marketing Text B. The Core Marketing Concepts Unit 2. MARKETING MANAGEMENT AND STRATEGIC PLANNING Text A. Marketing Management Philosophies Text B. Strategic Planning Unit 3. MARKETING MANAGEMENT PROCESS Text A. Factors of the Marketing Management Process Text B. Developing the Marketing Mix Unit 4. PRODUCT Text A. What is a product Text B. Product Classification Unit 5. PRICING
Збірка економічних текстів для читання для студентів ІІ курсу спеціальностей 6104,6105,6106,6110/Н.І.Орлова,О.О.Феденко.
Збірку призначено для студентів
усіх форм навчання немовних вузів. Складено згідно з вимогами навчальної
програми з іноземної мови на основі оригінальної літератури; містить 20
текстів, тематичний словник-мінімум, запитання.